Human Resources Professional
Kurz Human Resources Professional je koncipován tak, aby pomohl lépe porozumět lidem ve Vašem týmu a naučit se je účinně ovlivňovat. Poskytneme vám k tomu ty nejúčinnější behaviorální nástroje, které máme v současné době k dispozici. Tyto nástroje zahrnují vysoce účinné techniky pro zlepšování vztahů a komunikace mezi odděleními a jednotlivci v rámci Vaší společnosti.
Při práci s Vámi se zaměříme na Vaše konkrétní témata v oblasti lidských zdrojů a poskytneme Vám špičkové nástroje pro zvýšení efektivity personálu a týmové práce, což povede ke zlepšení morálky, nižšímu přirozenému úbytku zaměstnanců, snížení množství problémů v oblasti lidských zdrojů, ke sbližování s firmou a k ekonomickým úsporám. Tento program nabízí nové náhledy a prostředky, jež Vám pomohou čelit výzvám v personalistice.
Co se naučíte:
- Rozvinout hluboké úrovně rapportu za účelem založení vztahů na důvěře
- Použít osobní charisma a vliv na lidi, nad nimž nemáte přímou autoritu
- Zlepšit své schopnosti v koučování, poradenství a při posuzování lidí
- Motivovat zaměstnance způsobem, jenž je pro ně nejvhodnější a významně tím zvýšit jejich motivaci
- Definovat a vytvořit vhodnou a účinnou organizační kulturu
- Výrazně zdokonalit techniky vedení pohovoru pomocí Metaprogramů a zajistit, aby “správní“ lidé byli zaměstnáni ve „správných“ rolích
- Přispět ke snížení fluktuace zaměstnanců
- Efektivně zvládat disciplinární řízení, situace související s ukončováním pracovních poměrů pro hrubé porušení pracovní kázně, nadbytečnost zaměstnanců, odchody do důchodu a snižování stavů
- Zajistit, aby oddělení lidských zdrojů vykonávalo jednotlivé činnosti v souladu s potřebami společnosti, všech oddělení i jednotlivých zaměstnanců
- Rozvinout své schopnosti pro upřesňující dotazování pomocí Metamodelu jazyka, se kterým se dostanete k jádru problému
- Vyvinout hluboké porozumění jazyka, a tím získat hluboké porozumění návykům v rámci společnosti a jejích zaměstnanců
- Zjistit více o osobě před Vámi, než byste kdy mysleli, že by vůbec bylo možné
- Odhalit o lidech takové věci, jež nevědí ani oni sami
- Důkladně "přečíst" zaměstnance prostřednictvím kalibračních dovedností a smyslové vnímavosti
- Poskytovat informace způsobem, kterým je mohou jednotliví zaměstnanci nejlépe přijmout a zároveň zvládnout výzvy s přehledem
- Dosáhnout hladkého průběhu vyjednávání a vždy získat požadovaný výsledek
- Zvládat efektivně řešení konfliktů se zaměstnanci a předcházet všem možným konfliktům
- Ovlivnit svůj postoj a jednat v každé situaci dle svých záměrů a cílů
- Vytvořit a dobře zformulovat jasné a konkrétní cíle svoje, jednotlivců, oddělení a společnosti a zajistit splnění organizačních cílů prostřednictvím sladění jednotlivých osobních a skupinových cílů.