Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Human Resources Professional

Kurz Human Resources Professional je koncipován tak, aby pomohl lépe porozumět lidem ve Vašem týmu a naučit se je účinně ovlivňovat. Poskytneme vám k tomu ty nejúčinnější behaviorální nástroje, které máme v současné době k dispozici. Tyto nástroje zahrnují vysoce účinné techniky pro zlepšování vztahů a komunikace mezi odděleními a jednotlivci v rámci Vaší společnosti.

Při práci s Vámi se zaměříme na Vaše konkrétní témata v oblasti lidských zdrojů a poskytneme Vám špičkové nástroje pro zvýšení efektivity personálu a týmové práce, což povede ke zlepšení morálky, nižšímu přirozenému úbytku zaměstnanců, snížení množství problémů v oblasti lidských zdrojů, ke sbližování s firmou a k ekonomickým úsporám. Tento program nabízí nové náhledy a prostředky, jež Vám pomohou čelit výzvám v personalistice.

Co se naučíte:

  • Rozvinout hluboké úrovně rapportu za účelem založení vztahů na důvěře
  • Použít osobní charisma a vliv na lidi, nad nimž nemáte přímou autoritu
  • Zlepšit své schopnosti v koučování, poradenství a při posuzování lidí
  • Motivovat zaměstnance způsobem, jenž je pro ně nejvhodnější a významně tím zvýšit jejich motivaci
  • Definovat a vytvořit vhodnou a účinnou organizační kulturu
  • Výrazně zdokonalit techniky vedení pohovoru pomocí Metaprogramů a zajistit, aby “správní“ lidé byli zaměstnáni ve „správných“ rolích
  • Přispět ke snížení fluktuace zaměstnanců
  • Efektivně zvládat disciplinární řízení, situace související s ukončováním pracovních poměrů pro hrubé porušení pracovní kázně, nadbytečnost zaměstnanců, odchody do důchodu a snižování stavů
  • Zajistit, aby oddělení lidských zdrojů vykonávalo jednotlivé činnosti v souladu s potřebami společnosti, všech oddělení i jednotlivých zaměstnanců
  • Rozvinout své schopnosti pro upřesňující dotazování pomocí Metamodelu jazyka, se kterým se dostanete k jádru problému
  • Vyvinout hluboké porozumění jazyka, a tím získat hluboké porozumění návykům v rámci společnosti a jejích zaměstnanců
  • Zjistit více o osobě před Vámi, než byste kdy mysleli, že by vůbec bylo možné
  • Odhalit o lidech takové věci, jež nevědí ani oni sami
  • Důkladně "přečíst" zaměstnance prostřednictvím kalibračních dovedností a smyslové vnímavosti
  • Poskytovat informace způsobem, kterým je mohou jednotliví zaměstnanci nejlépe přijmout a zároveň zvládnout výzvy s přehledem
  • Dosáhnout hladkého průběhu vyjednávání a vždy získat požadovaný výsledek
  • Zvládat efektivně řešení konfliktů se zaměstnanci a předcházet všem možným konfliktům
  • Ovlivnit svůj postoj a jednat v každé situaci dle svých záměrů a cílů
  • Vytvořit a dobře zformulovat jasné a konkrétní cíle svoje, jednotlivců, oddělení a společnosti a zajistit splnění organizačních cílů prostřednictvím sladění jednotlivých osobních a skupinových cílů.