Komunikace a řešení konfliktů

Seznámíte se s NLP technikami, které se používají pro zlepšení a zefektivnění komunikace s druhými lidmi, předcházení a řešení konfliktů. Naučíte se, jak se rychle a jednoduše sladit s ostatními osobami i skupinami. Naučíte se číst neverbální komunikaci a identifikovat nesrovnalosti mezi tím, co vám lidé říkají a jak jednají.

  • NLP komunikační model
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Rapport
  • Kalibrace aneb čtení neverbální komunikace ostatních lidí
  • Reprezentační systémy a oční vzorce
  • Předcházení konfliktům a jejich řešení
  • Pozice vnímání pro pochopení druhých osob
  • Asertivní techniky a obrana před manipulací
  • NLP typologie osob a její využití v manažerské praxi
  • Zpětná vazba a zásady jejího předávání
  • Zvládání námitek a obtížné komunikace
  • Jazykové vzorce pro efektivnější komunikaci

Certifikované kurzy v rámci NLP akademií