Prodávejte více s NLP

Kurz je určen k dosažení cílů jednotlivých obchodníků i prodejních týmů tím, že poskytne účastníkům mimořádnou konkurenční výhodu hlubokým pochopením procesů lidského myšlení, které tvoří základy lidské komunikace a prodeje. To znamená, že vyškolení prodejci, obchodní zástupci či poradci plně porozumí, přizpůsobí se a ovlivní individuální psychologickou nákupní strategii klienta.

Z jakého důvodu se kurzu účastnit

Naše kurzy posouvají absolventy od tradičních přístupů k prodeji, které se obvykle vyučují v rámci strategie prodejních programů, na novou úroveň umění prodeje. Účastí na tomto unikátním programu budete plně vybaveni speciální sadou nástrojů, které zlepší váš přístup v prodeji, a umožní prezentovat vaše prodejní sdělení takovým způsobem, který koresponduje s typem osobnosti klienta, a usnadní mu tím říci „ano“.

Po absolvování kurzu budete schopni dosáhnout stanovených cílů, zvýšit hodnotu každé objednávky, zkvalitnit svůj poměr „vítězství“, zkrátit délku prodejního cyklu a významně zkvalitnit sladění se zákazníkem.

Co se na kurzu naučíte

Modul 1: Efektivní komunikace a prodejní dovednosti s využitím NLP

  • Zefektivnit a zkvalitnit komunikaci s druhými osobami pomocí porozumění jejich tendencím k jednání a základním motivátorům
  • Použít NLP koučovací jazykové vzorce k zjišťování potřeb a zájmů ostatních
  • Porozumět mentálním strategiím a motivacím Vašich klientů a kolegů
  • Získat během krátké chvíle mimořádné naladění s jakoukoliv osobou
  • Číst řeč těla a jiné neverbální projevy klienta a naučit se ovlivnit svoji komunikaci směrem k němu
  • Porozumět faktorům, které řídí silnou touhu po nákupu, resp. získání dané věci či služby
  • Použít další lidská horká tlačítka k vytvoření nadšení a vášně
  • Pochopit hlubší motivaci, která řídí proces rozhodování a urychlit proces rozhodování
  • Ovlivňovat ostatní a působit přitom dojmem zdánlivě nestranného
  • Použít hypnotizující jazyk k vytvoření vstřícnosti
  • Přizpůsobit se různým typům osobností pomocí aplikací NLP typologie a metaprogramů
  • Aktivně ovlivňovat svůj vlastní vnitřní postoj a zajistit tím dosažení požadovaných výsledků
  • Získat větší flexibilitu ve svém přístupu
  • Rozvíjet silné, trvalé a praktické dovednosti zvládání stresu a navždy nad stresem zvítězit

Modul 2: Praktický nácvik prodejních dovedností a práce s pozitivním myšlením

  • Využívat koučování, metafory, analogie a sugesce v prodeji a při dalším osobním setkání s klientem
  • Vizualizovat svůj úspěch, pracovat se svými přesvědčeními a naprogramovat svou mysl k úspěchu
  • Zakomponovat nové a netradiční metody do svých obchodních jednání
  • Používat specifické dotazovací strategie a dostat se rychle k jádru námitky
  • Zjistit skutečný záměr námitky a vypořádat se s ním na hlubší úrovni
  • Umožnit lidem nakupovat bez tvrdé prodejní metody
  • Zachovat optimální prodejní stav k zajištění prodejního úspěchu
  • Využít dovedností, které používali ti nejmocnější komunikátoři po staletí
  • Zkvalitnit tázací techniky pro lepší definice potřeb zákazníka a porazit konkurenci
  • Zvýšit prodejní výkon a výsledky sebe i svého týmu
  • Vyvolat vnímavou reakci, a to dokonce i u nejnáročnějších zákazníků

Modul 3: Podpora aplikací nových dovedností do praxe (koučování skupiny)

  • Získat zpětnou vazbu od ostatních účastníků na začlenění jednotlivých nově naučených dovedností do každodenní praxe
  • Vzájemně sdílet zkušenosti z praktického využití poznatků z kurzu a nápady na další zlepšení
  • Znovu si zopakovat a procvičit to, co nefungovalo dle plánu, a společně najít a procvičit další postupy a řešení
  • Rozebrat jednotlivé kazuistiky, tj. konkrétní případy, formou rolových her a s využitím techniky Pozice vnímání
  • Zopakovat klíčové znalosti a dovednosti z prvních 2 modulů kurzu a přidat k nim další postupy a techniky dle preferencí účastníků

Certifikované kurzy v rámci NLP akademií