Prodávejte více s NLP
Kurz je určen k dosažení cílů jednotlivých obchodníků i prodejních týmů tím, že poskytne účastníkům mimořádnou konkurenční výhodu hlubokým pochopením procesů lidského myšlení, které tvoří základy lidské komunikace a prodeje. To znamená, že vyškolení prodejci, obchodní zástupci či poradci plně porozumí, přizpůsobí se a ovlivní individuální psychologickou nákupní strategii klienta.
Z jakého důvodu se kurzu účastnit
Naše kurzy posouvají absolventy od tradičních přístupů k prodeji, které se obvykle vyučují v rámci strategie prodejních programů, na novou úroveň umění prodeje. Účastí na tomto unikátním programu budete plně vybaveni speciální sadou nástrojů, které zlepší váš přístup v prodeji, a umožní prezentovat vaše prodejní sdělení takovým způsobem, který koresponduje s typem osobnosti klienta, a usnadní mu tím říci „ano“.
Po absolvování kurzu budete schopni dosáhnout stanovených cílů, zvýšit hodnotu každé objednávky, zkvalitnit svůj poměr „vítězství“, zkrátit délku prodejního cyklu a významně zkvalitnit sladění se zákazníkem.
Co se na kurzu naučíte
Modul 1: Efektivní komunikace a prodejní dovednosti s využitím NLP
- Zefektivnit a zkvalitnit komunikaci s druhými osobami pomocí porozumění jejich tendencím k jednání a základním motivátorům
- Použít NLP koučovací jazykové vzorce k zjišťování potřeb a zájmů ostatních
- Porozumět mentálním strategiím a motivacím Vašich klientů a kolegů
- Získat během krátké chvíle mimořádné naladění s jakoukoliv osobou
- Číst řeč těla a jiné neverbální projevy klienta a naučit se ovlivnit svoji komunikaci směrem k němu
- Porozumět faktorům, které řídí silnou touhu po nákupu, resp. získání dané věci či služby
- Použít další lidská horká tlačítka k vytvoření nadšení a vášně
- Pochopit hlubší motivaci, která řídí proces rozhodování a urychlit proces rozhodování
- Ovlivňovat ostatní a působit přitom dojmem zdánlivě nestranného
- Použít hypnotizující jazyk k vytvoření vstřícnosti
- Přizpůsobit se různým typům osobností pomocí aplikací NLP typologie a metaprogramů
- Aktivně ovlivňovat svůj vlastní vnitřní postoj a zajistit tím dosažení požadovaných výsledků
- Získat větší flexibilitu ve svém přístupu
- Rozvíjet silné, trvalé a praktické dovednosti zvládání stresu a navždy nad stresem zvítězit
Modul 2: Praktický nácvik prodejních dovedností a práce s pozitivním myšlením
- Využívat koučování, metafory, analogie a sugesce v prodeji a při dalším osobním setkání s klientem
- Vizualizovat svůj úspěch, pracovat se svými přesvědčeními a naprogramovat svou mysl k úspěchu
- Zakomponovat nové a netradiční metody do svých obchodních jednání
- Používat specifické dotazovací strategie a dostat se rychle k jádru námitky
- Zjistit skutečný záměr námitky a vypořádat se s ním na hlubší úrovni
- Umožnit lidem nakupovat bez tvrdé prodejní metody
- Zachovat optimální prodejní stav k zajištění prodejního úspěchu
- Využít dovedností, které používali ti nejmocnější komunikátoři po staletí
- Zkvalitnit tázací techniky pro lepší definice potřeb zákazníka a porazit konkurenci
- Zvýšit prodejní výkon a výsledky sebe i svého týmu
- Vyvolat vnímavou reakci, a to dokonce i u nejnáročnějších zákazníků
Modul 3: Podpora aplikací nových dovedností do praxe (koučování skupiny)
- Získat zpětnou vazbu od ostatních účastníků na začlenění jednotlivých nově naučených dovedností do každodenní praxe
- Vzájemně sdílet zkušenosti z praktického využití poznatků z kurzu a nápady na další zlepšení
- Znovu si zopakovat a procvičit to, co nefungovalo dle plánu, a společně najít a procvičit další postupy a řešení
- Rozebrat jednotlivé kazuistiky, tj. konkrétní případy, formou rolových her a s využitím techniky Pozice vnímání
- Zopakovat klíčové znalosti a dovednosti z prvních 2 modulů kurzu a přidat k nim další postupy a techniky dle preferencí účastníků