Přemýšlíte často, jak změnit zákaznický přístup, zlepšit tak obchodní výsledky a dojít k úspěchu díky pochopení potřeb a myšlení zákazníka?
Proč si s některým zákazníkem dokážete jednoduše vybudovat důvěru a skvělé vztahy a u jiného se pořád ne a ne naladit? Jak si vysvětlujete, že u některého zákazníka máte obrovský úspěch a u druhého ne? V čem to vězí? Vydejte se s námi na průzkum krajiny myšlení vašeho zákazníka, odhalte jeho skutečné motivy a potřeby, pochopte jeho emoce, efektivně využijte těchto znalostí a svých schopností a dosáhněte lepších výsledků.
MŮŽETE MÍT ÚŽASNÝ PRODUKT, ALE POKUD ZÁKAZNÍK NECÍTÍ, ŽE MU ROZUMÍTE A MÁTE O NĚHO ZÁJEM, BUDE HLEDAT NĚKOHO, KDO TO DĚLAT BUDE.
Přestaňte zkrátka jen prodávat a naučte se vést zákazníka ke koupi, vyhněte se jeho ztrátě, zkraťte tak prodejní cyklus a buďte úspěšnější při vyjednávání.
Behavioral & Language Model je snadno naučitelný a přitom velice efektivní nástroj pro pochopení způsobu myšlení a predikování chování zákazníka, a to na základě běžné konverzace a dotazování. Vytvořil ho Rodger Bailey na začátku 80. let minulého století jako jednu z praktických aplikací Neuro-lingvistického programování, která pracuje s nastavením osobnosti, tzv. Meta Programy. Meta Programy jsou naše vnitřní hluboké filtry, se kterými NLP specialisté pracují již léta. Jedná se o prověřenou metodu odhalování tendencí lidského chování.