Dovednosti pro obchodní konzultanty
Absolvování kurzu Dovednosti pro obchodní konzultanty posune vaše konzultační dovednosti do úplně nové a vyšší úrovně a poskytne vám mimořádnou konkurenční výhodu prostřednictvím hlubokého pochopení procesů lidského přemýšlení, které tvoří základy lidské komunikace a myšlení. Odnesete si plnou výbavu ve formě unikátní sady nástrojů, které dramaticky zlepší váš přístup ke klientům a změní způsob přístupu k vaší roli.
Tento kurz vám umožní přilákat nejvíce žádoucí klienty, zvýšit objem obchodu, zkvalitnit poměr „ vítězství“ a opakování obchodu, zkrátit délku prodejního cyklu, výrazně zkvalitní souznění se zákazníkem a dodá vynikající hodnotu pro zákazníka.
Co se naučíte:
- Vytvořit rychle rapport s každým, s nímž budete spolupracovat
- Zvýšit váš výkon na mítincích, jednáních a prezentacích
- Stanovit si neodolatelné a trvale dosažitelné cíle – a dosáhnout jich
- Zvýšit váš obchodní a osobní úspěch
- Překonat vaše cíle a očekávání vynikajícím způsobem vaší komunikace, ovlivňovat a motivovat sebe i ostatní
- Objevit nové a rychlé způsoby velmi výrazného zlepšení, změny svých dovedností a vzorců myšlení
- Zlepšit výsledky zpochybněním věcí, které omezují chování vašich klientů
- Shromažďovat od lidí specifické, vysoce kvalitní informace a použít je k dosažení požadovaných výsledků
- Rozvíjet svoji kreativitu a flexibilitu
- Pomáhat klientům s hodnocením výsledků, při řešení problémů a v komunikačních a vyjednávacích dovednostech
- Pomáhat klientům s využitím modelů dokonalosti v rámci jejich podnikání
- Porozumět opravdovým potřebám klienta, jeho hodnotám, přesvědčením a názorům
- Motivovat klienty tím, že pro ně budete tím nejlepším konzultantem a vzorem
- Komunikovat pomocí metafor, analogií a sugescí
- Ovlivňovat svůj vnitřní postoj
- Přistupovat k věcem z více úhlů pohledu
- Vyvíjet strategie pro vysokou úroveň myšlení
- Přeměnit představy do aktivit s přidanou hodnotou
- Zavést pokročilé konzultační procesy
- Vyvíjet strategie pro komplexní řešení problémů
- Využít působivého vystupování při prezentaci
- Vytvořit si ideální rovnováhu práce-život (work-life balance)
- Mít jasno v tom, na čem vám záleží a co je vaším cílem