Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Dovednosti pro obchodní konzultanty

Absolvování kurzu Dovednosti pro obchodní konzultanty posune vaše konzultační dovednosti do úplně nové a vyšší úrovně a poskytne vám mimořádnou konkurenční výhodu prostřednictvím hlubokého pochopení procesů lidského přemýšlení, které tvoří základy lidské komunikace a myšlení. Odnesete si plnou výbavu ve formě unikátní sady nástrojů, které dramaticky zlepší váš přístup ke klientům a změní způsob přístupu k vaší roli.

Tento kurz vám umožní přilákat nejvíce žádoucí klienty, zvýšit objem obchodu, zkvalitnit poměr „ vítězství“ a opakování obchodu, zkrátit délku prodejního cyklu, výrazně zkvalitní souznění se zákazníkem a dodá vynikající hodnotu pro zákazníka.

Co se naučíte:

  • Vytvořit rychle rapport s každým, s nímž budete spolupracovat
  • Zvýšit váš výkon na mítincích, jednáních a prezentacích
  • Stanovit si neodolatelné a trvale dosažitelné cíle – a dosáhnout jich
  • Zvýšit váš obchodní a osobní úspěch
  • Překonat vaše cíle a očekávání vynikajícím způsobem vaší komunikace, ovlivňovat a motivovat sebe i ostatní
  • Objevit nové a rychlé způsoby velmi výrazného zlepšení, změny svých dovedností a vzorců myšlení
  • Zlepšit výsledky zpochybněním věcí, které omezují chování vašich klientů
  • Shromažďovat od lidí specifické, vysoce kvalitní informace a použít je k dosažení požadovaných výsledků
  • Rozvíjet svoji kreativitu a flexibilitu
  • Pomáhat klientům s hodnocením výsledků, při řešení problémů a v komunikačních a vyjednávacích dovednostech
  • Pomáhat klientům s využitím modelů dokonalosti v rámci jejich podnikání
  • Porozumět opravdovým potřebám klienta, jeho hodnotám, přesvědčením a názorům
  • Motivovat klienty tím, že pro ně budete tím nejlepším konzultantem a vzorem
  • Komunikovat pomocí metafor, analogií a sugescí
  • Ovlivňovat svůj vnitřní postoj
  • Přistupovat k věcem z více úhlů pohledu
  • Vyvíjet strategie pro vysokou úroveň myšlení
  • Přeměnit představy do aktivit s přidanou hodnotou
  • Zavést pokročilé konzultační procesy
  • Vyvíjet strategie pro komplexní řešení problémů
  • Využít působivého vystupování při prezentaci
  • Vytvořit si ideální rovnováhu práce-život (work-life balance)
  • Mít jasno v tom, na čem vám záleží a co je vaším cílem