Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Sales Genius

Sales Genius je absolutně netradiční výcvik pro obchodní zástupce a poradce působící ve všech odvětvích. Jeho hlavní charakteristikou a výhodou je využití nejnovějších poznatků o fungování mozku, NLP a konverzační hypnózy při obchodním jednání. Sales Genius integruje nejnovější poznatky a techniky z oblasti "klasických" obchodních dovedností, konverzační Ericksonovské hypnózy koučování a NLP.

Pojďte se stát se geniálním obchodníkem a vydělávejte více peněz díky výcviku Sales Genius!

Hlavní cíle výcviku

Hlavním cílem programu „Sales Genius“ je zvýšit výkon skupiny (8-12 osob) obchodních zástupců/prodejců, což následně povede k navýšení počtu nových obchodních zakázek a celkovému nárůstu tržeb z prodeje. Výcvik je koncipován jako uzavřený, účastní se ho tedy skupina vybraných obchodních zástupců objednavatele. Celková struktura a detailní obsah programu se vždy individuálně přizpůsobuje kritériím a podkladům dodaných objednavateli s cílem zajištění maximální efektivity.

Rozsah výcviku

Program „Sales Genius“ __ se uskutečňuje v rozsahu 10 týdnů, celkem obsahuje 11 školících dní__. Po celou dobu trvání výcviku je zajištěna pravidelná komunikace mezi účastníky. Součástí realizace zakázky je pravidelné detailní monitorování a vyhodnocování výsledků, jejich reportování vedení společnosti na týdenní bázi, a také závěrečné vyhodnocení a finanční zhodnocení úspěšnosti programu po jeho ukončení.

Konktrétní plán realizace výcviku je vždy připraven na míru podle potřeb a cílů zadavatele. Níže je uvedena jedna z variant již uskutečněných kurzů.

Moduly I a II:

Cíle:

  • Naučit se kontaktovat potenciální klienty za pomoci diferencovaných zdrojů
  • Překonat námitky a nadchnout klienta pro následnou schůzku či obchod
  • Profesionálně zvládnout vedení obchodní schůzky
  • Dotáhnout schůzku ke zdárnému konci pomocí vyjednávání a motivace

Obsah:

  • Seznámení se s cyklem a jednotlivými fázemi obchodního jednání
  • Kontaktování potenciálních klientů - získání kvalitních kontaktů, oslovení klienta, argumentace, zvládání námitek, využití sugescí a NLP při oslovení, typologie klienta a způsoby jednání s ním, zjišťování potřeb a očekávání klienta, vybudování a udržení rapportu, využití Rapportu, Pacingu a Leadingu při kontaktování klientů, překonání obtížných situací v komunikaci
  • Telefonování klientům - kontakt na tzv. "studeném" trhu, telefonování klientům z databází a na základě doporučení
  • Vedení obchodní schůzky - příprava na jednání, image, prezentace a sebeprezentace, efektivní verbální a neverbální komunikace
  • Techniky vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu - ovlivňování, základy vyjednávání, co je a co není dobrá služba zákazníkovi
  • Vyhodnocení výsledků a programu

Moduly III a IV:

Cíle:

  • Vyjednat závazné cíle splňující potřebné parametry: Specifické, Měřitelné, Akceptovatelné, Reálné, Termínované
  • Zavázat účastníky pro 8 týdenní intenzivní práci
  • Namotivovat účastníky a uzavřít s nimi individuální dohody o splnění předem vytyčených milníků
  • Ukázat důležitost přesného využívání procesů a postupů Sales Genius pro zvyšování výkonu obchodních zástupců či poradců

Obsah:

  • Zjištění a ověření očekávání a cílů vybraných obchodních zástupců/poradců pomocí skupinového systemického koučování a NLP
  • NLP typologie - Reprezentační systémy, Metaprogramy a MBTI
  • Disney Strategie
  • MASTERY
  • Neurologické úrovně - změny v jednotlivých úrovních a jejich aplikace na obchod
  • Práce s přesvědčením a hodnotami obchodníka
  • Vyjednání individuálních cílů, odsouhlasení pravidel spolupráce a seznámení s procesy a postupy Sales Genius

Moduly V a VI:

Cíle:

  • Posílit kompetence a vybudovat nové, fungující a efektivní návyky v oblasti identifikace a oslovení klientů
  • Zvýšit motivaci a závazky účastníků využitím detailní analýzy výsledků za předchozí období
  • Maximálně využít vnitřní zdroje a aplikovat nové a netradiční přístupy, které vedou ke zvýšení výkonu

Obsah:

  • Monitorování výsledku jednotlivců oproti stanoveným závazkům
  • Systemické skupinové koučování - zadání objednatele projektu a individuální témata podle preferencí a potřeb skupiny
  • Teoretické základy systemického koučování a jeho reálná aplikace v obchodním jednání
  • Využití teorie sociálních systémů v obchodní praxi
  • Vytyčení a odsouhlasení individuálních plánů osobního rozvoje a akčních kroků pro meziobdobí

Moduly VII a VIII:

Cíle:

  • Zkompetentnit obchodníky v roli řešitele tak, aby dokázali více těžit ze svých zdrojů a uzavřít obchod
  • Potvrdit první změny v kompetencích a činnostech jednotlivců
  • Podpořit rozvoj jednotlivých obchodníků/poradců a vytvoření prvních nových pozitivních návyků
  • Naučit se aktivně pracovat s metapozicí, hledáním a kotvením zdrojů, stádiii vysoké výkonnosti, zjišťováním predikátů a jejich využití v rozhovoru

Obsah:

  • Monitorování výsledku jednotlivců oproti stanoveným závazkům
  • Skupinové koučování
  • Teoretické základy a praktická aplikace sugescí a Neuro-lingvistického programování - Kotvení, VAKOG, Pozice vnímání, Meta model jazyka, Miltonovský jazyk, Metafory, Roztroušené sugesce
  • Úprava závazků a individuálních plánů osobního rozvoje a akčních kroků pro meziobdobí

Moduly IX a X:

Cíle:

  • Naučit se netradičně pracovat se sebou i s ostatními tak, aby docházelo i po skončení programu Sales Genius ke stálým posunům ve výkonech
  • Naučit se všechny nové nástroje aktivně využívat v běžné praxi
  • Posílit kompetence a vybudovat nové, fungující a efektivní dovednosti při komunikaci s klientem na dohodnutých schůzkách
  • Vyhodnotit program a odsouhlasit doporučení pro jednotlivé obchodníky na dobu dalších 8 týdnů

Obsah:

  • Monitorování výsledků jednotlivců oproti stanoveným cílům
  • Skupinové koučování s cílem vytvořit komplexní přehled námitek klientů a nejlepších argumentací na ně - za využití koučování, NLP a Ericksonovského přístupu
  • Praktická aplikace sugescí a Neuro-lingvistického programování - tvorba úspěšných strategií v jednání, modelování, aplikace modelu R.O.L.E. v obchodě, využití modelu S.C.O.R.E. při práci s limitujícím přesvědčením
  • Vyhodnocení výsledků a průběhu programu

Program Sales Genius vždy přizpůsobujeme zakázce klienta.

Věříme si, že dokážeme výrazně zvýšit nárůst tržeb. Proto přicházíme s nabídkou možnosti rozdělení ceny výcviku na fixní a variabilní část.

Dokážeme vám, že skutečně zvýšíme obrat vašich obchodních zástupců a dokonce vám přímo změříme o kolik!

__Výcvik Sales Genius je realizován jako Kurz na míru. V případě zájmu nás kontaktujte na: info@systemika-nlp.cz