Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Uzavření obchodu

Obchod je základem jakéhokoliv businessu a bez dobrého obchodu a prodeje nemá žádná firma možnost být zisková a přežít na trhu. Během tohoto kurzu vás naučíme, jak zlepšit svoji situaci na trhu pomocí zlepšení obchodních dovedností a znalosti všech fází obchodního cyklu vč. toho, co obnášejí a jaké techniky NLP v nich používáme .

Co se naučíte:

  • Zajistit vzájemné porozumění pomocí vytvoření rapportu, vzbuzení zájmu, základního představení sebe a společnosti a společnosti
  • Vytvořit celkový cíl klienta spojený s následnou koupí
  • Získat co největší množství informací ohledně prodeje pomocí detailních a velmi konkrétních dotazů.
  • Naslouchat důležitým oblastem a detailům důležitým pro úspěšný obchod
  • Zjistit a ověřit potřeby klienta
  • Pomoci klientovi jasně a přesně definovat jeho cíle
  • Vyzjištit nákupní kritéria, tj. co je pro kupujícího důležité pro to, aby výrobek nebo službu zakoupil
  • Zjistit potřeby a touhy spojené s nákupem daného produktu či služby
  • Vytvořit osobní vnitřní touhu klienta pro danou věc, především pomocí hovoru o krátkodobých i dlouhodobých přínosech
  • Propojit přínosy nabídky s danými požadavky tak, aby byla splněna hlavní klientova kritéria
  • Otestovat výsledky klientova rozhodnutí a zajistit jeho další nákupní motivaci
  • Úspěšně zakončit obchod pomocí postupného odsouhlasování si jednotlivých kroků a mezikroků tak, aby při zakončení obchodu byla splněna všechna klientova kritéria
  • Vytvořit představu budoucích přínosů rozhodnutí klienta, asociovat je do budoucnosti a ověřit přínosy nákupu

Cílová skupina:

Obchodníci, pojišťovací agenti, poradci, finanční poradci, prodejci, realitní makléři, manažeři a vedoucí obchodních týmů