Uzavření obchodu
Obchod je základem jakéhokoliv businessu a bez dobrého obchodu a prodeje nemá žádná firma možnost být zisková a přežít na trhu. Během tohoto kurzu vás naučíme, jak zlepšit svoji situaci na trhu pomocí zlepšení obchodních dovedností a znalosti všech fází obchodního cyklu vč. toho, co obnášejí a jaké techniky NLP v nich používáme .
Co se naučíte:
- Zajistit vzájemné porozumění pomocí vytvoření rapportu, vzbuzení zájmu, základního představení sebe a společnosti a společnosti
- Vytvořit celkový cíl klienta spojený s následnou koupí
- Získat co největší množství informací ohledně prodeje pomocí detailních a velmi konkrétních dotazů.
- Naslouchat důležitým oblastem a detailům důležitým pro úspěšný obchod
- Zjistit a ověřit potřeby klienta
- Pomoci klientovi jasně a přesně definovat jeho cíle
- Vyzjištit nákupní kritéria, tj. co je pro kupujícího důležité pro to, aby výrobek nebo službu zakoupil
- Zjistit potřeby a touhy spojené s nákupem daného produktu či služby
- Vytvořit osobní vnitřní touhu klienta pro danou věc, především pomocí hovoru o krátkodobých i dlouhodobých přínosech
- Propojit přínosy nabídky s danými požadavky tak, aby byla splněna hlavní klientova kritéria
- Otestovat výsledky klientova rozhodnutí a zajistit jeho další nákupní motivaci
- Úspěšně zakončit obchod pomocí postupného odsouhlasování si jednotlivých kroků a mezikroků tak, aby při zakončení obchodu byla splněna všechna klientova kritéria
- Vytvořit představu budoucích přínosů rozhodnutí klienta, asociovat je do budoucnosti a ověřit přínosy nákupu
Cílová skupina:
Obchodníci, pojišťovací agenti, poradci, finanční poradci, prodejci, realitní makléři, manažeři a vedoucí obchodních týmů