Výjimečná péče o zákazníka
Kurz Výjimečná péče o zákazníka pomůže posunout vaši společnost na úplně novou úroveň schopností v oblasti péče o zákazníka a řízení vztahů se zákazníky. Umožní vašemu týmu poskytnout opravdu kvalitní péči zákazníkovi, přičemž zároveň přidáte hodnotu vašim aktivitám v marketingu a prodeji.
Porozumění odlišným pohledům a očekáváním zákazníků je klíčové pro dosažení nejlepších zákaznických služeb. Zákazníci jsou životodárným zdrojem pro kteroukoli společnost. Dnešní pokrokové firmy se účastní našich školení, aby vylepšily svoji péči o zákazníky, snížily procento vypovězených smluv, zredukovaly náklady na získání zákazníků a hlavně zvýšily prodej i zisk.
Co se naučíte:
- Porozumět a pochopit zákaznické služby z pohledu zákazníka
- Rozvinout schopnost vžít se do zákazníka a porozumět jejich pozici
- Zvládat veškeré složité situace se zákazníky s lehkostí a flexibilitou
- Přinést přidanou hodnotu jak zákazníkovi, tak i společnosti
- Naplnit očekávání zákazníků
- Stanovit si standardy pro péči o zákazníky
- Určit modely výjimečnosti v péči o zákazníka
- Určit mezery v péči o zákazníka a způsoby, jak ji doplnit a zkvalitnit
- Komunikovat se zákazníky efektivním způsobem, který vyhovuje jejich typu osobnosti a rozvine hluboký rapport
- Směřovat konverzaci k vytvoření pozitivních výsledků a stavů
- Zvýšit prodej prostřednictvím bezkonkurenčních zákaznických služeb
- Povzbudit zákazníky k doporučení vaší společnosti dalším potencionálním klientům
- Vytvořit plán pro trvalé udržení vysoké úrovně péče o zákazníky ve Vašem oboru