Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Výjimečná péče o zákazníka

Kurz Výjimečná péče o zákazníka pomůže posunout vaši společnost na úplně novou úroveň schopností v oblasti péče o zákazníka a řízení vztahů se zákazníky. Umožní vašemu týmu poskytnout opravdu kvalitní péči zákazníkovi, přičemž zároveň přidáte hodnotu vašim aktivitám v marketingu a prodeji.

Porozumění odlišným pohledům a očekáváním zákazníků je klíčové pro dosažení nejlepších zákaznických služeb. Zákazníci jsou životodárným zdrojem pro kteroukoli společnost. Dnešní pokrokové firmy se účastní našich školení, aby vylepšily svoji péči o zákazníky, snížily procento vypovězených smluv, zredukovaly náklady na získání zákazníků a hlavně zvýšily prodej i zisk.

Co se naučíte:

  • Porozumět a pochopit zákaznické služby z pohledu zákazníka
  • Rozvinout schopnost vžít se do zákazníka a porozumět jejich pozici
  • Zvládat veškeré složité situace se zákazníky s lehkostí a flexibilitou
  • Přinést přidanou hodnotu jak zákazníkovi, tak i společnosti
  • Naplnit očekávání zákazníků
  • Stanovit si standardy pro péči o zákazníky
  • Určit modely výjimečnosti v péči o zákazníka
  • Určit mezery v péči o zákazníka a způsoby, jak ji doplnit a zkvalitnit
  • Komunikovat se zákazníky efektivním způsobem, který vyhovuje jejich typu osobnosti a rozvine hluboký rapport
  • Směřovat konverzaci k vytvoření pozitivních výsledků a stavů
  • Zvýšit prodej prostřednictvím bezkonkurenčních zákaznických služeb
  • Povzbudit zákazníky k doporučení vaší společnosti dalším potencionálním klientům
  • Vytvořit plán pro trvalé udržení vysoké úrovně péče o zákazníky ve Vašem oboru