Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Konverzační hypnóza a sugesce v obchodě

Výcvik vychází z Neuro-lingvistického programování a Ericksonovské hypnózy a klade si za cíl seznámit účastníky s naprosto novým přístupem a možnostmi při vedení obchodního jednání. Na kurzu se seznámíte také s dalšími tradičními i netradičními technikami vedení obchodního rozhovoru, které vycházejí z praktických zkušenosti, a zároveň také ze systemického koučování a narativního přístupu.

Pokud zastáváte názor, že využívat konverzační hypnózu a nepřímé sugesce v obchodě je neetické nebo manipulativní, tak se přijďte sami přesvědčit, že tomu tak není!

Garantujeme, že vyzkoušíte-li naše techniky, tak se stanou součástí každého vašeho obchodování a vaše obchodní jednání budou úspěšnější a efektivnější. Pokud chcete zdvojnásobit svoje výdělky, pak neváhejte a objednejte si náš výcvik

Během výcviku využíváme nespočet nových technik, s nimž se nikde jinde v ČR/SR nesetkáte!

Rozsah výcviku

Výcvik se skládá ze 4 modulů po 2 dnech tj. 8 školicích dní. Vzhledem ke skutečnosti, že moduly na sebe navazují, doporučujeme účast na všech modulech.

Modul I: Klasické obchodní dovednosti, základy Neuro-lingvistického programování a sugescí

Cíle:

  • Seznámit se s principy netradičních prodejních přístupů, které jsou používány mezi úspěšnými obchodníky. Tradice už je přežitá, protože ty tradiční techniky používané na výcvicích obchodníků nyní znají nejen obchodníci, ale i klienti.
  • Poznat základy Neuro-lingvistického programování, konverzační hypnózy a sugescí a jejich uplatnění v obchodě
  • Umět implementovat nové techniky do telefonického rozhovoru i do osobního jednání s klientem

Obsah.:

  • Model TOP
  • Základy obchodních dovedností
  • Tajemství super obchodníků
  • Základy Neuro-lingvistického programování
  • Základy systemického koučování
  • Základy Ericksonovské hypnózy a sugescí
  • Model komunikace SYS-NLP
  • Stanovování cílů
  • Získávání lidí na svou stranu
  • Magická slova v obchodě

Modul II: Typologie klienta; práce s jazykovými modely, přesvědčeními a hodnotami

Cíle:

  • Poznat reprezentační systémy a metaprogramy, jež klienti používají
  • Naučit se využívat metamodel jazyka
  • Dokázat pracovat se svými vlastními přesvědčeními
  • Pochopit na jakých úrovních komunikujeme a jak toho využít při obchodních jednáních
  • Dokázat aplikovat přístupy v koučování a cílené dotazování na schůzkách s klienty
  • Zvládnout vytvořit a použít jednotlivé typy sugescí

Obsah:

  • Efektivní stanovení obchodních cílů
  • Metaprogramy a jejich využití v obchodě
  • Úrovně komunikace, jejich použití
  • Neurologické úrovně pro změnu
  • Práce s přesvědčeními, hodnotami a motivací
  • Metamodel jazyka
  • Pozice vnímání a Disney strategie
  • Truismy, sugesce a implikace

Modul III: Techniky prodejní hypnózy a sugescí

Cíle:

  • Poznat sílu předpokladů a multi-senzorického transu
  • Zdokonalit se v používání technik prodejní hypnózy
  • Pochopit význam změn stavů mysli
  • Umět prakticky použít různé techniky kotvení
  • Naučit se dosáhnout vysoké výkonnosti pomocí New Code NLP
  • Zvládnout další techniky Ericksonovské konverzační hypnózy a sugescí

Obsah

  • Vyladění mysli - reprezentační systémy, kotvení, submodality
  • Specifikace klienta s využitím NLP technik
  • Jazykové modely: Metamodel, Miltonmodel a Metafory
  • Vliv souvislostí, předpokladů a implikací
  • Technika Landscape
  • Amnézie, hypernézie, revivikace, časová progrese, hypnotická disociace a časová distorze

Modul IV: Metafory, příběhy a prezentační techniky

Cíle:

  • Zdokonalit a procvičit se v aplikacích konverzační hypnózy v obchodě
  • Naučit se využívat opakovaný záznam, příběhy a metafory
  • Pochopit jak pracovat s jinými názory a přesvědčeními
  • Být schopen využít nastavení Musím-udělat a Můžu-udělat
  • Umět vytvořit prodejní prezentaci

Obsah:

  • Pokročilé aplikace konverzační hypnózy
  • Opakované záznamy
  • Pokročilé verbální dovednosti
  • Transformace námitek do výhod: využití nastavení Musím-udělat a Můžu-udělat
  • Přesvědčivá obchodní prezentace s použitím 8 krokového modelu prezentací a efektivního kotvení
  • Aplikace příběhů, příběhů v příbězích a metafor pro efektivní prodej

Můžete se stát velmi úspěšným obchodníkem, který dokáže flexibilně využívat mnoho obchodních technik.