Konverzační hypnóza a sugesce v obchodě
Výcvik vychází z Neuro-lingvistického programování a Ericksonovské hypnózy a klade si za cíl seznámit účastníky s naprosto novým přístupem a možnostmi při vedení obchodního jednání. Na kurzu se seznámíte také s dalšími tradičními i netradičními technikami vedení obchodního rozhovoru, které vycházejí z praktických zkušenosti, a zároveň také ze systemického koučování a narativního přístupu.
Pokud zastáváte názor, že využívat konverzační hypnózu a nepřímé sugesce v obchodě je neetické nebo manipulativní, tak se přijďte sami přesvědčit, že tomu tak není!
Garantujeme, že vyzkoušíte-li naše techniky, tak se stanou součástí každého vašeho obchodování a vaše obchodní jednání budou úspěšnější a efektivnější. Pokud chcete zdvojnásobit svoje výdělky, pak neváhejte a objednejte si náš výcvik
Během výcviku využíváme nespočet nových technik, s nimž se nikde jinde v ČR/SR nesetkáte!
Rozsah výcviku
Výcvik se skládá ze 4 modulů po 2 dnech tj. 8 školicích dní. Vzhledem ke skutečnosti, že moduly na sebe navazují, doporučujeme účast na všech modulech.
Modul I: Klasické obchodní dovednosti, základy Neuro-lingvistického programování a sugescí
Cíle:
- Seznámit se s principy netradičních prodejních přístupů, které jsou používány mezi úspěšnými obchodníky. Tradice už je přežitá, protože ty tradiční techniky používané na výcvicích obchodníků nyní znají nejen obchodníci, ale i klienti.
- Poznat základy Neuro-lingvistického programování, konverzační hypnózy a sugescí a jejich uplatnění v obchodě
- Umět implementovat nové techniky do telefonického rozhovoru i do osobního jednání s klientem
Obsah.:
- Model TOP
- Základy obchodních dovedností
- Tajemství super obchodníků
- Základy Neuro-lingvistického programování
- Základy systemického koučování
- Základy Ericksonovské hypnózy a sugescí
- Model komunikace SYS-NLP
- Stanovování cílů
- Získávání lidí na svou stranu
- Magická slova v obchodě
Modul II: Typologie klienta; práce s jazykovými modely, přesvědčeními a hodnotami
Cíle:
- Poznat reprezentační systémy a metaprogramy, jež klienti používají
- Naučit se využívat metamodel jazyka
- Dokázat pracovat se svými vlastními přesvědčeními
- Pochopit na jakých úrovních komunikujeme a jak toho využít při obchodních jednáních
- Dokázat aplikovat přístupy v koučování a cílené dotazování na schůzkách s klienty
- Zvládnout vytvořit a použít jednotlivé typy sugescí
Obsah:
- Efektivní stanovení obchodních cílů
- Metaprogramy a jejich využití v obchodě
- Úrovně komunikace, jejich použití
- Neurologické úrovně pro změnu
- Práce s přesvědčeními, hodnotami a motivací
- Metamodel jazyka
- Pozice vnímání a Disney strategie
- Truismy, sugesce a implikace
Modul III: Techniky prodejní hypnózy a sugescí
Cíle:
- Poznat sílu předpokladů a multi-senzorického transu
- Zdokonalit se v používání technik prodejní hypnózy
- Pochopit význam změn stavů mysli
- Umět prakticky použít různé techniky kotvení
- Naučit se dosáhnout vysoké výkonnosti pomocí New Code NLP
- Zvládnout další techniky Ericksonovské konverzační hypnózy a sugescí
Obsah
- Vyladění mysli - reprezentační systémy, kotvení, submodality
- Specifikace klienta s využitím NLP technik
- Jazykové modely: Metamodel, Miltonmodel a Metafory
- Vliv souvislostí, předpokladů a implikací
- Technika Landscape
- Amnézie, hypernézie, revivikace, časová progrese, hypnotická disociace a časová distorze
Modul IV: Metafory, příběhy a prezentační techniky
Cíle:
- Zdokonalit a procvičit se v aplikacích konverzační hypnózy v obchodě
- Naučit se využívat opakovaný záznam, příběhy a metafory
- Pochopit jak pracovat s jinými názory a přesvědčeními
- Být schopen využít nastavení Musím-udělat a Můžu-udělat
- Umět vytvořit prodejní prezentaci
Obsah:
- Pokročilé aplikace konverzační hypnózy
- Opakované záznamy
- Pokročilé verbální dovednosti
- Transformace námitek do výhod: využití nastavení Musím-udělat a Můžu-udělat
- Přesvědčivá obchodní prezentace s použitím 8 krokového modelu prezentací a efektivního kotvení
- Aplikace příběhů, příběhů v příbězích a metafor pro efektivní prodej
Můžete se stát velmi úspěšným obchodníkem, který dokáže flexibilně využívat mnoho obchodních technik.