Centrum systemiky a NLP s.r.o.
Semináře obsahují výtah toho nejlepšího z teorie a praxe Neuro-lingvistického programování a prodejních dovedností a zaměřují se na nejpodstatnější věci z prodejního procesu.
Během semináře Komunikace a sjednávání schůzky po telefonu si společně projdeme všechny možnosti kontaktování klienta s hlavním zaměřením na kontaktování na studeném trhu. Většinu času budeme věnovat praktickému procvičování telefonování. Osvojíte si konkrétní kroky pro zvýšení úspěšnosti při sjednávání schůzek a dokážete se připravit na námitky volaného a úspěšně na ně reagovat. Výsledkem tohoto semináře bude pro vás zvýšení počtu úspěšných telefonátů a tedy i schůzek.
V průběhu semináře Úspěšné vedení obchodního rozhovoru si uvědomíte, jak dobří jste při prezentacích služeb a produktů a co ještě dalšího potřebujete k tomu, abyste na schůzce prezentovali ještě přesvědčivěji a efektivněji. Naučíme vás techniky, které používají nejúspěšnější obchodní a mimoto vám ukážeme, jak se odlišit od ostatních obchodníků ve vašem oboru. Poznejte, jakým způsobem můžete co nejefektivněji využít první schůzku a proniknout ke klientovi co nejblíže. Zůstaňte navždy v klientově paměti!
Naučte se, jakým způsobem dosáhnout toho, aby si klient pamatoval z vašeho oboru právě vás!
Koučováním rozumíme způsob vedení rozhovoru, jenž nám ukazuje různé možnosti a úhly pohledu a posouvá nás ke splnění naších cílů. Naprosto stejně však můžeme využít koučovací techniky při komunikaci s klientem a pomoci mu najít nejvhodnější způsob řešení jeho situace.
Koučování je vhodné jednak kdykoliv, máte-li pocit, že se nemůžete hnout z místa nebo pokud před vámi stojí nové výzvy a vy nevíte jak začít. Koučování je velmi přínosné i v případě, že potřebujete získat klienta na svoji stranu, ale tradiční techniky nepomáhají a vy už nevíte, co dalšího použít. Koučink vám ukáže nový pohled a směr. Naučí vás naprosto nový způsob vedení.
Pro řadu manažerů je koučování tajemný nástroj, který jim pomáhá udržet se na úrovni neustálého zvyšování osobního rozvoje. Pro obchodníky je koučování nejen způsobem, jak mohou pracovat sami na sobě, ale především i naprosto unikátní formou vedení prodejního či obchodního rozhovoru.
Z pohledu zkušeného obchodníka a manažera obchodních týmů je koučování mnohem víc než pouhá investice do sebe samých. Je to totiž hlavně investice do budoucích zisků.