Centrum systemiky a NLP s.r.o.

NLP semináře prodejních dovedností

Semináře obsahují výtah toho nejlepšího z teorie a praxe Neuro-lingvistického programování a prodejních dovedností a zaměřují se na nejpodstatnější věci z prodejního procesu.

Seminář I. - Komunikace a sjednávání schůzky po telefonu

Během semináře Komunikace a sjednávání schůzky po telefonu si společně projdeme všechny možnosti kontaktování klienta s hlavním zaměřením na kontaktování na studeném trhu. Většinu času budeme věnovat praktickému procvičování telefonování. Osvojíte si konkrétní kroky pro zvýšení úspěšnosti při sjednávání schůzek a dokážete se připravit na námitky volaného a úspěšně na ně reagovat. Výsledkem tohoto semináře bude pro vás zvýšení počtu úspěšných telefonátů a tedy i schůzek.

Co se naučíte:

  • Metody kontaktování klientů a sjednávání osobní schůzky
  • Techniky a principy telefonování na studený trh
  • Cíle telefonátu a prodeje
  • Zvládání námitek při telefonátu
  • Uplatnění NLP jazykových modelů v telefonátech
  • Rychlé a snadné navázání rapportu během telefonátů
  • Praktické procvičování telefonování

Seminář II. - Úspěšné vedení obchodního rozhovoru

V průběhu semináře Úspěšné vedení obchodního rozhovoru si uvědomíte, jak dobří jste při prezentacích služeb a produktů a co ještě dalšího potřebujete k tomu, abyste na schůzce prezentovali ještě přesvědčivěji a efektivněji. Naučíme vás techniky, které používají nejúspěšnější obchodní a mimoto vám ukážeme, jak se odlišit od ostatních obchodníků ve vašem oboru. Poznejte, jakým způsobem můžete co nejefektivněji využít první schůzku a proniknout ke klientovi co nejblíže. Zůstaňte navždy v klientově paměti!

Naučte se, jakým způsobem dosáhnout toho, aby si klient pamatoval z vašeho oboru právě vás!

Co se naučíte

  • NLP komunikační model a jeho praktické použití při vedení obchodní schůzky
  • Originální a klíčové informace k efektivnímu vedení obchodního rozhovoru.
  • Způsoby, jak fungují fáze prodejního rozhovoru v rozdílných typech prodeje.
  • Aktivní nácvik zvládnutí první schůzky u klienta.
  • Správné vedení prodejní schůzky a její fáze.
  • Trénink práce s otázkami, které umožňují úspěšné vedení obchodního rozhovoru.
  • Jak správně pracovat s námitkami klientů a využít je ve svůj prospěch.
  • Jak zvýšit efektivitu a úspěšnost při první schůzce.

Seminář III. - Koučování v prodeji

Koučováním rozumíme způsob vedení rozhovoru, jenž nám ukazuje různé možnosti a úhly pohledu a posouvá nás ke splnění naších cílů. Naprosto stejně však můžeme využít koučovací techniky při komunikaci s klientem a pomoci mu najít nejvhodnější způsob řešení jeho situace.

Koučování je vhodné jednak kdykoliv, máte-li pocit, že se nemůžete hnout z místa nebo pokud před vámi stojí nové výzvy a vy nevíte jak začít. Koučování je velmi přínosné i v případě, že potřebujete získat klienta na svoji stranu, ale tradiční techniky nepomáhají a vy už nevíte, co dalšího použít. Koučink vám ukáže nový pohled a směr. Naučí vás naprosto nový způsob vedení.

Pro řadu manažerů je koučování tajemný nástroj, který jim pomáhá udržet se na úrovni neustálého zvyšování osobního rozvoje. Pro obchodníky je koučování nejen způsobem, jak mohou pracovat sami na sobě, ale především i naprosto unikátní formou vedení prodejního či obchodního rozhovoru.

Z pohledu zkušeného obchodníka a manažera obchodních týmů je koučování mnohem víc než pouhá investice do sebe samých. Je to totiž hlavně investice do budoucích zisků.

Co se naučíte:

  • Jak koučink funguje a čím se odlišuje od ostatních forem rozvoje či vzdělávání.
  • Způsob, formu a postupy aplikace koučovacího prodejního a obchodního rozhovoru.
  • Využití pokročilých jazykových modelů při vedení prodejní a obchodní schůzky.
  • Význam koučování jako způsobu vedení lidí tak, že objevíte a maximálně využijete potenciál osobnosti vašich prodejců
  • Praktické aplikace jednoduchých prodejních koučovacích postupů do různých forem a typů prodeje
  • Zvýšit zájem klienta o koupi
  • Objevit přínos koučování jednak v prodeji a obchodě, a jednak i v rozvoji druhých i sebe sama.