Centrum systemiky a NLP s.r.o.

NLP v prodeji

Kurz NLP v prodeji je určen k dosažení cílů vaší organizace tak, že nabízí vašemu prodejnímu týmu mimořádnou konkurenční výhodu prostřednictvím hlubokého pochopení procesů lidského myšlení, které tvoří základy lidské komunikace a prodeje. To zejména znamená, že váš prodejní tým plně porozumí, přizpůsobí se a také ovlivní individuální psychologickou nákupní strategii klienta.

Naše kurzy posouvají absolventy od tradičních přístupů k prodeji, jež se obvykle vyučují v rámci strategie prodejních programů, na zcela novou úroveň umění prodeje. Účastí na tomto unikátním programu bude váš prodejní tým plně vybaven speciální sadou nástrojů, které umožní zlepšení jeho přístup v prodeji, a zároveň umožní prezentovat vaše prodejní sdělení takovým způsobem, jenž koresponduje s typem osobnosti klienta, a usnadní mu tím říci „ano“.

Váš tým prodejců bude schopný dosáhnout ambiciozních cílů, zvýší hodnotu každé objednávky, zkvalitní svůj poměr „ vítězství“, zkrátí délku prodejního cyklu, výrazně zkvalitní souznění se zákazníkem a zanechá vaši konkurenci v údivu, co se to vlastně přihodilo.

Co se naučíte:

  • Porozumět mentálním strategiím a motivacím vašeho klienta
  • Získat během krátké doby mimořádné naladění na jakoukoli osobu
  • Použít specifické dotazovací strategie a dostat se ke skutečnému jádru námitky
  • Číst a ovlivnit řeč těla nebo jiných neverbálních projevů
  • Odhalit skutečný záměr námitky a vypořádat se s ním na hlubší úrovni
  • Umožnit lidem nakupovat bez tvrdé prodejní metody
  • Porozumět faktorům, jež řídí silnou touhu po nákup
  • Použít další lidská "horká" tlačítka k vytvoření nadšení a vášně
  • Pochopit hlubší motivaci, která stojí za procesem rozhodování a urychlit tento proces
  • Ovlivňovat ostatní, ale působit dojmem zdánlivě nestranného
  • Použít hypnotizující jazyk k vytvoření vstřícnosti
  • Zachovat optimální prodejní stav k zajištění prodejního úspěchu
  • Využít dovedností, které používali ti nejúspěšnější komunikátoři po staletí
  • Zkvalitnit dotazovací techniky pro lepší definice potřeb zákazníka a porazit konkurenci
  • Aktivně ovlivňovat svůj vlastní postoj a zajistit tím dosažení požadovaných výsledků
  • Zvýšit flexibilitu ve svém přístupu
  • Zvýšit prodejní výkon a výsledky svůj i svého týmu
  • Rozvíjet silné, trvalé a praktické dovednosti zvládání stresu a navždy nad stresem zvítězit
  • Vyvolat vnímavou reakci, a to dokonce i u nejnáročnějších zákazníků
  • Přizpůsobit se různým typů osobností pomocí aplikací NLP typologie a metaprogramů

Cílová skupina

Obchodníci, poradci, pojišťovací agenti, konzultanci, manažeři a vedoucí obchodních týmů