NLP v prodeji
Kurz NLP v prodeji je určen k dosažení cílů vaší organizace tak, že nabízí vašemu prodejnímu týmu mimořádnou konkurenční výhodu prostřednictvím hlubokého pochopení procesů lidského myšlení, které tvoří základy lidské komunikace a prodeje. To zejména znamená, že váš prodejní tým plně porozumí, přizpůsobí se a také ovlivní individuální psychologickou nákupní strategii klienta.
Naše kurzy posouvají absolventy od tradičních přístupů k prodeji, jež se obvykle vyučují v rámci strategie prodejních programů, na zcela novou úroveň umění prodeje. Účastí na tomto unikátním programu bude váš prodejní tým plně vybaven speciální sadou nástrojů, které umožní zlepšení jeho přístup v prodeji, a zároveň umožní prezentovat vaše prodejní sdělení takovým způsobem, jenž koresponduje s typem osobnosti klienta, a usnadní mu tím říci „ano“.
Váš tým prodejců bude schopný dosáhnout ambiciozních cílů, zvýší hodnotu každé objednávky, zkvalitní svůj poměr „ vítězství“, zkrátí délku prodejního cyklu, výrazně zkvalitní souznění se zákazníkem a zanechá vaši konkurenci v údivu, co se to vlastně přihodilo.
Co se naučíte:
- Porozumět mentálním strategiím a motivacím vašeho klienta
- Získat během krátké doby mimořádné naladění na jakoukoli osobu
- Použít specifické dotazovací strategie a dostat se ke skutečnému jádru námitky
- Číst a ovlivnit řeč těla nebo jiných neverbálních projevů
- Odhalit skutečný záměr námitky a vypořádat se s ním na hlubší úrovni
- Umožnit lidem nakupovat bez tvrdé prodejní metody
- Porozumět faktorům, jež řídí silnou touhu po nákup
- Použít další lidská "horká" tlačítka k vytvoření nadšení a vášně
- Pochopit hlubší motivaci, která stojí za procesem rozhodování a urychlit tento proces
- Ovlivňovat ostatní, ale působit dojmem zdánlivě nestranného
- Použít hypnotizující jazyk k vytvoření vstřícnosti
- Zachovat optimální prodejní stav k zajištění prodejního úspěchu
- Využít dovedností, které používali ti nejúspěšnější komunikátoři po staletí
- Zkvalitnit dotazovací techniky pro lepší definice potřeb zákazníka a porazit konkurenci
- Aktivně ovlivňovat svůj vlastní postoj a zajistit tím dosažení požadovaných výsledků
- Zvýšit flexibilitu ve svém přístupu
- Zvýšit prodejní výkon a výsledky svůj i svého týmu
- Rozvíjet silné, trvalé a praktické dovednosti zvládání stresu a navždy nad stresem zvítězit
- Vyvolat vnímavou reakci, a to dokonce i u nejnáročnějších zákazníků
- Přizpůsobit se různým typů osobností pomocí aplikací NLP typologie a metaprogramů
Cílová skupina
Obchodníci, poradci, pojišťovací agenti, konzultanci, manažeři a vedoucí obchodních týmů