Výběr a zaškolení obchodního týmu
Základem programu je kvalitní výběr nových obchodních zástupců pomocí:
- Strukturovaného rozhovoru s využitím systemiky a NLP
- Objektivní formy výběrového řízení – Assessment Centra.
Hlavní náplní výběrového řízení je monitorování úrovně kompetencí jednotlivých účastníků rozhovoru a Assessment Centra v navrhovaných oblastech.
Výběr nových obchodních zástupců
- Předvýběr kandidátů do výběrového řízení a následně Assessment Centra dle zaslaných životopisů
- První kolo výběrového řízení formou telefonického pohovoru
- Pozvánka na termín Assessment Centrum
- Příprava rozvrhu a harmonogramu Assessment Centra s využitím systemiky a NLP
- Proškolení hodnotitelů
- Tvorba a realizace jednotlivých modulů
- Strukturovaný výběrový rozhovor metodou SYS-NLP
- Individuální práce
- Skupinová práce
- Modelové situace
- Prezentace
- Kontaktování úspěšných i neúspěšných kandidátů Assessment Centra
- Individuální pohovory a komunikace rozvojových potřeb
- Příprava individuálních rozvojových plánů
Sales Academy
- Zjištění a ověření očekávání a cílů účastníků pomocí skupinového systemického koučování a NLP
- Vyjednání individuálních i skupinových cílů
- Odsouhlasení pravidel vzájemné spolupráce
- Seznámení s procesy a postupy Sales Academy
- Dojednání vzájemného kontraktu po dobu programu
- Kontaktování potenciálních klientů (získání kvalitních kontaktů, oslovení klienta, argumentace, zvládání námitek, využití sugescí a NLP při oslovení)
- Vedení obchodní schůzky (příprava na jednání, image, prezentace a sebeprezentace, NLP typologie klienta a způsoby jednání s ním, zjišťování potřeb a očekávání klienta s využitím koučovacích technik, vybudování a udržení rapportu, implementace Pacingu a Leadingu v jednání, efektivní verbální a neverbální komunikace, překonání obtížných situací v komunikaci
- Další oblasti vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu (ovlivňování, základy vyjednávání,..)
- Základy systemického koučování v obchodě
- NLP techniky v obchodě (Disney Strategie, Mastery, Metamodel jazyka, Miltonmodel jazyka, Metaprogramy, Tvorba úspěšných strategií v jednání, Modelování, Aplikace modelu R.O.L.E. v obchodě, Využití modelu S.C.O.R.E. při práci s limitujícím přesvědčením)
- Monitorování výsledku jednotlivců oproti stanoveným závazkům
- Skupinové koučování
- Vyhodnocení programu
Hlavním cílem programu je zkvalitnit práci a zkompetentnit poradce a obchodní zástupce, což následně vede ke zvýšení obratu a zisku společnosti.