Centrum systemiky a NLP s.r.o.

Výběr a zaškolení obchodního týmu

Základem programu je kvalitní výběr nových obchodních zástupců pomocí:

  • Strukturovaného rozhovoru s využitím systemiky a NLP
  • Objektivní formy výběrového řízení – Assessment Centra.

Hlavní náplní výběrového řízení je monitorování úrovně kompetencí jednotlivých účastníků rozhovoru a Assessment Centra v navrhovaných oblastech.

Výběr nových obchodních zástupců

  • Předvýběr kandidátů do výběrového řízení a následně Assessment Centra dle zaslaných životopisů
  • První kolo výběrového řízení formou telefonického pohovoru
  • Pozvánka na termín Assessment Centrum
  • Příprava rozvrhu a harmonogramu Assessment Centra s využitím systemiky a NLP
  • Proškolení hodnotitelů
  • Tvorba a realizace jednotlivých modulů
  • Strukturovaný výběrový rozhovor metodou SYS-NLP
  • Individuální práce
  • Skupinová práce
  • Modelové situace
  • Prezentace
  • Kontaktování úspěšných i neúspěšných kandidátů Assessment Centra
  • Individuální pohovory a komunikace rozvojových potřeb
  • Příprava individuálních rozvojových plánů

Sales Academy

  • Zjištění a ověření očekávání a cílů účastníků pomocí skupinového systemického koučování a NLP
  • Vyjednání individuálních i skupinových cílů
  • Odsouhlasení pravidel vzájemné spolupráce
  • Seznámení s procesy a postupy Sales Academy
  • Dojednání vzájemného kontraktu po dobu programu
  • Kontaktování potenciálních klientů (získání kvalitních kontaktů, oslovení klienta, argumentace, zvládání námitek, využití sugescí a NLP při oslovení)
  • Vedení obchodní schůzky (příprava na jednání, image, prezentace a sebeprezentace, NLP typologie klienta a způsoby jednání s ním, zjišťování potřeb a očekávání klienta s využitím koučovacích technik, vybudování a udržení rapportu, implementace Pacingu a Leadingu v jednání, efektivní verbální a neverbální komunikace, překonání obtížných situací v komunikaci
  • Další oblasti vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu (ovlivňování, základy vyjednávání,..)
  • Základy systemického koučování v obchodě
  • NLP techniky v obchodě (Disney Strategie, Mastery, Metamodel jazyka, Miltonmodel jazyka, Metaprogramy, Tvorba úspěšných strategií v jednání, Modelování, Aplikace modelu R.O.L.E. v obchodě, Využití modelu S.C.O.R.E. při práci s limitujícím přesvědčením)
  • Monitorování výsledku jednotlivců oproti stanoveným závazkům
  • Skupinové koučování
  • Vyhodnocení programu

Hlavním cílem programu je zkvalitnit práci a zkompetentnit poradce a obchodní zástupce, což následně vede ke zvýšení obratu a zisku společnosti.